Pages

Sunday, February 12, 2012

ငါတုိ႕ရဲ႕ အနာဂတ္ႏွင့္ ငါတုိ႕ရဲ႕လက္မ်ား

NOTHING IMPOSSIBLE....မၿဖစ္ႏုိင္ဘူးဆုိတာ မ၇ွိပါဘူးဗ်ာ...ေရွ႕ေလွ်ာက္လည္း ကြ်န္ေတာ္တုိ႕အားလုံးဟာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ အားလုံးရဲ႕ ရသင့္ရထုိက္တဲ့မွန္သမွ် အခြင့္အေရးေတြကုိ ဆက္လက္ေတာင္းဆုိ လႈပ္ရွားသြားရအုံးမွာပါဘဲ...တကယ္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕က အခုမွစတင္အသက္ ဝင္ လာၾကရဳံဘဲ ရွိၾကေသးတာပါ....အနည္းဆုံးေတာ့ အိမ္နီးခ်င္း ႏုိင္ငံေတြက ၿပည္သူေတြလုိ ကုိရဲ႕ ရသင့္ရထုိက္တဲ့ အခြင့္အေရးမွန္သမွ် ေတာင္းဆုိတတ္ရမယ္ (စည္းကမ္းတက်) ..ေတာင္းဆုိပုိင္ခြင့္ရွိတာကုိလည္း လူထုအားလုံး နားလည္ေအာင္ရွင္းၿပရမယ္..." လူတဦးဟာ ေမြးရာပါ လူသားၿဖစ္တည္ခြင့္၊ လူသားတဦးရဲ႕ အေၿခခံရသင့္ရထုိက္တဲ့ အခြင့္အေရးတုိ႕အၿပင္ ေခတ္နဲ႕အညီလုိအပ္တဲံ့ နိစၥွဓူဝ လုိအပ္ခ်က္အခြင့္အေရး မွန္သမွ်ကုိလည္း ေတာင္းဆုိတတ္ရမယ္.....ဒါမွကြ်န္ေတာ္တုိ႕ႏွင့္တကြ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕အားလုံးရဲ႕ မ်ဳိးဆက္သစ္ေတြဟာ ကုိယ့္ၾကမၼာႏွင့္ ကုိယ့္အနာဂတ္ကုိ ကုိယ္တုိင္ဖန္တီးႏုိင္လာ လိမ့္မယ္ ...တခ်ိန္တုန္းက ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ရဲ႕ ဘုိးေဘေတြ လမ္းညြန္ခဲ့သလုိပါဘဲ ....ကြ်န္ေတာ္တုိ႕က " သခင္မ်ဳိး " ေတြပါ...တုိင္းတပါးရဲ႕ ကြ်န္ဘဝ ကုိမၾကဳိက္သလုိ၊ ကုိယ့္လူမ်ဳိးအခ်င္းခ်င္းရဲ႕ လက္ဝါးၾကီးအုပ္ မ်က္လုံးပိတ္ ပုံစံခြက္ထဲ ထည့္ထားတဲ့ အၿဖစ္မ်ဳိးေတြကုိလည္း မလုိခ်င္ၾကေတာ့ပါဘူး.. ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ အားလုံးရဲ႕ လြတ္လပ္စြာ ပ်ံသန္းႏုိင္မူေတြဟာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕အားလုံးရဲ႕ လက္ေတြထဲမွာဘဲရွိရမယ္...
ေရးသားသူ - ေအာင္ေဇာ္(AUNGZAW)


No comments:

Post a Comment

တစုံတရာထားခဲ့တဲ့အတြက္ ေက်းဇူးပါ ..မိတ္ေဆြ