Pages

Tuesday, June 5, 2012

အနာဂတ္....

ပါတီတရပ္ထူေထာင္ၿပီး ၿမန္မာၿပည္ဖြားမူစလင္မ်ားအတြက္ စီးပြားေရး၊ပညာေရး၊က်န္းမာေရး၊လူမႈေရး၊ဘာသာေရးလြတ္လပ္ခြင့္၊ႏုိင္ငံသားအခြင့္အေရး၊လူအခြင့္အေရး စတာေတြကုိေခတ္စနစ္ႏွင့္အညီ တရားဥပေဒေဘာင္အတြင္း(လြတ္ေတာ္ႏုိင္ငံေရးအပါအဝင္) ကြ်န္ေတာ္တုိ႕အစၥလာမ္လူေဘာင္အသုိင္းအဝုိင္းၾကီး(ၿမန္မာႏုိင္ငံ)ကုိကုိယ္စားၿပဳၿပီး ဦးေဆာင္ဦးရြက္ၿပဳသင့္တယ္။ ထုိပါတီတြင္လည္း ၿမန္မာၿပည္ဖြားအစၥလာမ္မ်ားထဲမွ အသိပညာရွင္၊ အတတ္ပညာရွင္၊ စီးပါြးေရးလုပ္ငန္းရွင္ မ်ားၿဖင့္ စုစည္း ညီညြတ္မႈၿဖင့္ ဖြဲစည္းသင့္တယ္။ အခုအၿဖစ္အပ်က္ကလည္း ကြ်န္ေတာ္တုိ႕တေတြရဲ႕ အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ ၿမန္မာမူစလင္လူအဖြဲ႕အစည္းကုိ လႈပ္ႏုိးလုိက္တယ္လုိ႕လည္း ကြ်န္ေတာ္အေနနဲ႕ယုံၾကည္မိတယ္(အလႅာဟ္အသွ်င္ၿမတ္ဘက္ေတာ္က)။ ဒါေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ ၿမန္မာမူစလင္လူေဘာင္ၾကီးဟာ ႏုိးထရန္အခ်ိန္အခါေကာင္းတခုပါဘဲ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕အေနနဲ႕ ဘက္ေပါင္းစုံကေန တုိးတက္ဖုိ႕ၾကီးစားၾကရန္ (မၿဖစ္မေန) အခ်ိန္က်ေရာက္ေနပါၿပီး။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ အ၇င္တခ်ိန္တုန္းကလုိ မေနၾကေတာ့သင့္ပါဘူး။ ဘယ္လုိအရင္တခ်ိန္တုန္းကလုိလည္း ဆုိလုိ႕ရွိရင္ အရင္အစုိးရအဆက္ဆက္ဟာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕တေတြကိုိ လူရာအဝင္ဆံႏုိင္ေအာင္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕တေတြကုိအရာရာမွာ ဖိႏွိပ္ခ်ဳပ္ခ်ယ္ထားခဲ့တယ္။ ပညာေရးပုိင္းမွာဆုိရင္ ပုိသိသာထင္ရွားခဲ့တယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ကလည္း အဲဒီတုန္းက ပိတ္ေလွာင္မႈကုိ ေဖာက္ထြက္ဖုိ႕မၾကဳိးစားခဲ့ဘဲ ေနာက္ဆုတ္ေပးခဲ့တယ္၊ အခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕တေတြဟာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ေတြရဲ႕ ရပုိင္ခြင့္ေတြ၊ အက်ဳိးစီးပြားေတြ၊ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ရဲ႕ အနာဂတ္မ်ုဳိးဆက္သစ္ေတြအတြက္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ကုိ " အလႅာဟ္အသွ်င္ၿမတ္ " ရဲ႕ေပးတဲ့လူ႕သားတာဝန္ေတြကုိ မၿဖစ္မေနထမ္းေဆာင္ၾကရေတာ့မယ္။ ေနာက္တခ်က္ကေတာ့ လူမႈ႕အေၿခၿပဳ အဖြဲ႕အစည္းေတြ အားေကာင္းလာဖုိ႕ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕လူေဘာင္ထဲမွာ အေရးတၾကီးလုိအပ္ေနတာကုိလည္း မီးေမာင္းထုိးၿပေနသလုိပါဘဲ ။ ဘာၿဖစ္လုိ႕လဲဆုိေတာ့ အခုလုိအႏုိင္က်င့္ခံရတဲ့ အခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ရဲ႕ အားေကာင္းတဲ့ လူထုအေၿခၿပဳ အဖြဲ႕အစည္းရယ္လုိ႕ မယ္မယ္ရရ မၿမင္ရလုိ႕ပါဘဲ။ ထိထိေ၇ာက္ေရာက္နဲ႕ ႏုိင္ငံတကာထိကုိေပါက္ေၿမာက္တဲ့ အဖြဲ႕အစည္းမ်ဳိးကုိေၿပာတာပါ။ အင္ရွာအလႅာဟ္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ ညီအစ္ကု္ိေမာင္ႏွမေတြ ေနရာေဒသအသီးသီးမွာေရာက္ေနသည္ၿဖစ္ေစ အတူတူလက္တြဲၿပီး ေဆာင္ရြက္ၾကမည္လုိ႕ အလႅာဟ္အသွ်င္ရဲ႕ ကူညီေစာင္မမႈ႕ကုိ ေမ်ာ္ကုိးၿပီး ရဲရဲၾကီးေမွ်ာ္လင့္မိပါသည္။ ဂြ်န္ ၄ရက္ေန႕က MMSY မွ Memberဝင္တဦးရဲ႕ေၿပာၿပခ်က္အရ ယင္းေန႕က ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္ အေရးေပၚအစည္းအေဝးတရပ္က်င္းပခဲ့သည္မ်ားမွ ဆင့္ပါြးေတြးေတာမိတာေလးေတြပါ..

No comments:

Post a Comment

တစုံတရာထားခဲ့တဲ့အတြက္ ေက်းဇူးပါ ..မိတ္ေဆြ